רופא שיניים בנתניה

אם אתם מחפשים רופא שיניים בנתניה שיעניק לכם טיפול מסור, איכותי ועם תוצאות מצוינות, בוודאי תרצו לשאול אותו כמה שאלות כדי לזהות את רמת המקצועיות והמומחיות המדויקת. כיצד תבחרו את רופא השיניים הקבוע שמתאים לכם ומדוע עיר מגוריכם מהווה אספקט חשוב בבחירתו?

מקצועיות הרופא היא נתון מובן מאליו

מכאבי שיניים ועד ביצוע השתלה דנטלית – ניתן לומר שכל רופא שיניים כזה או אחר נדרש למומחיות, מיומנות וכמובן לניסיון המתאים במתן הטיפול הרלוונטי. יחד עם זאת, אי אפשר למצוא רופא שיניים בנתניה רק על סמך בקיאות מקצועית בלבד, אלא כתוצאה מגורמים ומאפיינים נוספים שגם אותם צריך לקחת בחשבון.

בכתבה זו לא נפרט על רמת המקצועיות הגבוהה שרופא השיניים אמור להחזיק בה ושהופכת לחלק מובן מאליו מהבחירה שלכם, אלא דווקא בכל המאפיינים והפרטים הנוספים שאמורים לבסס את בחירתכם ולהחליט מיהו רופא השיניים שאצלו תימצאו בידיים הטובות ביותר:

 

סוגי תוכניות הטיפול ומפרט הטיפולים המוצעים

בקליניקת רופא השיניים קיימים כמה וכמה סוגי טיפולים אפשריים ועליהם להתאים בדיוק לאלו שאתם זקוקים להם. כך לדוגמה, חלק מהמטופלים יחפשו רופא שיניים בנתניה לביצוע השתלה דנטלית, בעוד שאחרים יזדקקו לאורתודנט ליישור שיניים לילדם המתבגר.

מכיוון שאלו תחומי מומחיות נפרדים ברפואת השיניים, חשוב להבין שאין די בחיפוש אחר רופא שיניים בנתניה ויש צורך לרדת גם לעומק הרמה וההסמכה המקצועית שלו ולהבין אילו טיפולים הוא מבצע ושיכולים לשרת אתכם לאורך זמן. היתרון העצום בסניפי דנטל מדיקל סנטר הוא שסגל המרפאות כולל רופאים מומחים לכל אחד מהתחומים בקשת הטיפולים הדנטלית לרבות מומחה בכיר לשיקום הפה ומעבדת שיניים במרפאות עצמן!

 

שימוש באמצעים ובעלי מקצוע נוספים

מלבד הרופא עצמו, במרפאה שלו אמורים לקחת חלק עוד מספר גורמים שמסייעים לבחירה ובראשם השיננית. טיפולי השיננית מבוצעים גם במטרה לתחזק את השיניים ולשמור על היגיינת הפה לטווח ארוך, אך הם נחוצים מאוד גם לפני טיפולים שונים, במטרה לנקות את חלל הפה והשיניים ולהכין אותם לתהליך הדנטלי.

בנוסף, בקליניקה של הרופא נדרשים להימצא גם בעלי תפקידים נוספים כמו סייעת השיניים, רופא מרדים לביצוע סדציה (הרדמה בטשטוש) ולעתים גם מומחים שונים לסוגי הטיפולים האפשריים.

 

אמצעים טכנולוגיים

רופא שיניים בנתניה לא יוכל לפעול כראוי מבלי להשתמש בציוד טכנולוגי מתקדם המיועד לטיפולים המתבצעים מטעמו. כיום הציוד הרפואי הדנטלי עשיר ורב, החל מציוד הדמיה ועד תוכנות ממוחשבות לבניית תהליך שיקום פה שלם.

בנוסף, מרפאה טובה יותר תיחשב בהכרח לכזו שיש לה שירותי מעבדה צמודים. מעבדה צמודה צפויה לחסוך למטופלים זמן יקר וגם סכומי עתק, הודות למיידיות התכנון וההפקה של אמצעים כמו שתלים דנטליים, ציפויי שיניים, גשר דנטלי ועוד.

בסניפי דנטל מדיקל סנטר תוכלו להנות משירותי מעבדה שמייצרת באופן אישי למטופלי המרפאה וחוסכת זמני המתנה ארוכים כולל צילומי רנטגנים במרפאה עצמה, להבדיל מהפניה לגורמים חיצוניים הכרוכים בזמן יקר ועלויות נוספות.

 

רופא שיניים מומלץ בנתניה: על חשיבותו של מיקום גיאוגרפי

נשאלת השאלה: אז מדוע לבחור רופא שיניים בנתניה בהכרח, כאשר ייתכן שכל אלה דווקא נמצאים במרפאה אחרת ומוצלחת במיוחד שאיננה מקומית? ובכן, הדבר כמובן נכון כאשר מדובר בפרוצדורות אלקטיביות, כלומר יזומות ומתוכננות מראש מצד המטופל ורופאו.

אך מה באשר לכאב השיניים שדורש מענה דחוף? ואם חלילה דרוש לכם טיפול חירום לשן שנשרה, התפוררה או נשברה? האם לא עדיף להתייעץ בראש ובראשונה עם רופא קרוב באזור המגורים שינחה אתכם לגבי התנפחות של החניכיים, דימום, חשד לזיהום או דלקת?

בכל המקרים הללו קרבתו של רופא השיניים הופכת לנכס ולכן במידת האפשר, מוטב להישאר בתחומי מגוריכם ולהימנע מלשים את מבטחכם ברופא מרוחק.

 

דנטל מדיקל סנטר: מרפאת שיניים בנתניה ברמה הגבוהה ביותר

מרפאות דנטל מדיקל סנטר למצוינות דנטלית פועלות בקליניקות ייחודיות ומתקדמות במרכז עיר ימים בנתניה וברחוב הרקיע בקיסריה וערוכות לביצוע טיפולים דנטליים תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, מומחיות רחבה מצד צוות רפואי השולט במגוון תחומי טיפול ושירותי מעבדה פרטית, הממוקמת בתוך הסניף.

בואו להכיר אותנו ולהתרשם ממרחב הטיפולים והאפשרויות בכל עת! אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה ותוכלו לחייג אלינו כבר עכשיו.

 

מעוניינים בייעוץ והתאמה לציפוי השיניים?

לנו במרפאות דנטל מדיקל סנטר למצוינות דנטלית, חשוב שתקבלו תמורה מלאה לכספכם ושתקבלו בעבור מחיר ציפוי השיניים חיוך אסתטי ובריא, בדיוק כפי שרציתם. אנו מזמינים אתכם לשיחת ייעוץ עם הרופאים המומחים שלנו, בה תוכלו להתרשם גם מהטכנולוגיה המתקדמת שברשותנו, המעבדה הפרטית, השירות והרמה הגבוהה, שיעניקו לכם תחושת ביטחון גבוהה יותר בידע, המקצועיות והאמצעים העומדים לרשותנו עד לקבלת תוצאה מדהימה.

לתיאום התייעצות במרפאות דנטל מדיקל סנטר בנוגע לציפויי שיניים, אנא חייגו אלינו ונשמח לענות לכם על כל שאלה.

לפי משרד הבריאות שמספק את האישור לעסוק ברפואת שיניים, רופא מוסמך הינו מי שהשלים את לימודיו ברפואת שיניים ועמד בהצלחה בבחינות הממשלתיות. בנוסף, קיים מאגר מידע לציבור באתר משרד הבריאות, בו ניתן להזין את שמו ומקום עבודתו של רופא השיניים ולקבל לגביו מידע הכולל את ההתמקצעות המדויקת שלו ותוקף הרישיון. 

תחום ההשתלות דורש מיומנות שאינה שמורה לכלל הרופאים, למעט מי שהוסמכו כרופאים לשיקום הפה ומומחים להשתלות דנטליות. יחד עם זאת, תחום ההשתלות איננו מוכר בישראל כהתמחות בפני עצמה ולכן המעשה הבטוח ביותר יהיה לפנות לטיפול אצל מומחה לשיקום הפה והלסת. 

אם אתם חשים כאבים בשיניים (כולל במגע חם או קר), בשן מתנדנדת (שן בוגרת), תחושה של רגישות או חולשה, קושי בלעיסה, חריקת שיניים, נעילת לסת, מראה אסתטי לא מחמיא. אם אתם סובלים מאובדן שיניים מכל סיבה, זיהום, עששת או מחלה בחלל הפה, מומלץ לתאם את הגעתכם בהקדם. 

אנו מטפלים בקשת רחבה מאוד של מצבים דנטליים, מביצוע טיפולים מורכבים לשיקום הפה ועד לטיפולים אסתטיים כמו הלבנה או ציפוי לשיניים. המרפאה שלנו מותאמת לטיפול בסובלים מחרדה דנטלית ובתוכה נמצאת גם מעבדה פרטית ללקוחותינו בלבד, כך שניתן לראות בה כמרפאה שבה כל טיפולי השיניים מבוצעים תחת קורת גג אחת. 

Picture of ד"ר דורון בר חן - מומחה לשיקום הפה

ד"ר דורון בר חן - מומחה לשיקום הפה

ד"ר בר-חן, מומחה לשיקום הפה מטעם משרד הבריאות הישראלי בעל למעלה מ-23 שנות ניסיון בתחום, במהלכן ניהל מרפאות לשיקום הפה בישראל, גרמניה וסין. בנוסף, ד”ר בר-חן הינו חבר פעיל באיגוד שיקום הפה, מומחה להשתלות מטעם איגוד ההשתלות הגרמני והאירופאי, חבר פעיל בארגון "האסתטיקה של הפנים" האמריקאי (AFEE) ומכהן כיועץ רפואי בכיר במספר מרכזים רפואיים בינלאומיים.

ד”ר בר-חן הינו ממקימי מרפאת המומחים DMC המבצעת טיפולים לשיקום הפה, טיפולים אסתטיים ברפואת השיניים, הפה והלסת ובמטרה להגיע לתוצאות אליהן המטופלים שואפים.

רופא שיניים בנתניה

יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

לקביעת תור לייעוץ