כמה עולה ציפוי חרסינה לשיניים?

ציפוי חרסינה לשיניים מתבטא ברצועות דקיקות וחזקות, שניחנות באסתטיקה מצוינת וביכולות הגנה עוצמתיות לשיניים הטבעיות. תכונות החומר, העובי המשורטט וגם הגוונים השונים לבחירה, הופכים את ציפוי החרסינה לחלק בלתי נפרד מהשן ומשפרים תוך טיפול אחד בלבד את החיוך הצחור והבריא של כל אדם.

ציפוי חרסינה לשיניים כאמצעי אסתטי נחשק

ציפוי חרסינה לשיניים מיושם על גבי שן סדוקה, שבורה חלקית או שיש צורך "לייפות" את הצבע שלה, באמצעות רצועה דקיקה וחזקה (בעובי של עשיריות מילימטר). רצועה זו, צפויה לחולל שינוי מדהים ומפתיע במראה האסתטי של הפה והחיוך ולהעניק לבעליה את האפשרות לחייך, להצטלם ולצחוק עם מלוא הביטחון העצמי.

כיום נחשבות טכניקות ציפויי השיניים השונות למקובלות מאוד בכל העולם המערבי. השיטה איננה כרוכה בסיכונים דנטליים, אינה מכאיבה ותכליתה בעיקר קוסמטית, אם כי יש לה כמה וכמה אספקטים חשובים גם ביחס לבריאות הפה הכללית ולשמירה על היגיינה מוצלחת, כמו הגנה לאורך זמן מפני שברים וסדקים, השלמה לשיניים חלקיות שנשברה מהן חתיכה קטנה והתייעלות בתפקוד הלעיסה והדיבור לאורך זמן.

באמצעות צורה, צבע וגם עובי המותאמים באופן אישי לכל שן ולכל מבנה שיניים, ניתן להשיג תוך טיפול אחד וללא מורכבות מיוחדת את אותו "חיוך הוליוודי" שרבים שואפים וכמהים אליו.

 

למי מתאים ציפוי חרסינה לשיניים?

ציפוי השיניים מתאים לפגמים קלים שאינם דורשים טיפול דנטלי ספציפי. פגמים אלה יכולים להיות עקמומיות קלה מאוד בכמה שיניים בפה או באחת מהן, צבע לא מחמיא בגוון צהבהב או הכתמה שהתרחשה עם השנים, רווח או צפיפות זעירים וגם אסימטריה או דיספרופורציה ברמה קלה מאוד.

אם חלק מהמצבים הללו קיימים גם בחיוך שלכם, ניתן להגיע למרפאת DCM להתייעצות מקצועית בנוגע להתאמת ציפוי החרסינה ואפשרויות הציפוי עצמן.

כמה עולה ציפוי חרסינה לשיניים?
כמה עולה ציפוי חרסינה לשיניים?

יתרונות וחסרונות שחשוב להכיר

בעולם הציפויים קיימים מספר סוגי ציפויים, כאשר החרסינה מתבלטת כאפשרות הפופולרית ביותר. הסיבה לכך היא הימנעות בתהליך הציפוי משיוף והשחזה של השן (מה שמיושם בדרך כלל לטובת הדבקה מוצלחת יותר של הרצועות) וכן שימוש בעלים דקיקים מאוד של חרסינה, שחוזקם משמעותי מאוד.

החרסינה כחומר גלם, מתקבלת בגוונים בשקיפות משתנה כך שניתן לבחור את הגוון המדויק ולהגיע למראה שן טבעי ביותר, מה שמעניק למטופלים מראה רצוי, אסתטית ובריאותית כאחד.

יחד עם זאת, ציפוי חרסינה לשיניים איננו מתיימר לטפל בפגמים שאובחנו כקשים יותר מעבר לאלו שהציפוי מסוגל לתת להם פתרון, כך שניתן יהיה לעבור את הטיפול הדנטלי הנדרש תחילה ולאחר שמושגת התוצאה המתאימה לצפות את השיניים.

בנוסף, ציפוי חרסינה לשיניים איננו מתאים לטיפול בשן אחת בלבד ונדרש ליישמו לפחות על 4 שיניים ומעלה על מנת שהתוצאה תתקבל כראוי. המשמעות היא שאם רק שן אחת בפה סובלת מעוקם שמחבל במראה המושלם, ציפוי החרסינה לא יספק לה בכל מקרה את המענה המתאים.

עניין נוסף שחשוב להביא בחשבון הוא: טיפול ציפוי חרסינה לשיניים הינו תהליך בלתי הפיך. במילים אחרות, כדי לטפל מחדש בציפוי לא משביע רצון, אין מנוס מלשבור לחלוטין את כל הציפוי וליישם אותו מחדש.

זאת בדיוק הסיבה שבמרפאות דנטל מדיקל סנטר ישנו גם שלב ביניים של ציפוי זמני לפני המעבר לציפוי קבוע – כך שתהיו בטוחים ורגועים לאורך כל התהליך עד לשביעות רצונכם המלאה!

 

אז כמה עולה ציפוי חרסינה לשיניים?

בכלליות, המחירים בתחום ציפויי השיניים נעים בין 3,000-6,000 שקלים לשן, תלוי בסוג הציפוי, בהיקף העבודה, בחומרי ההדבקה המיושמים וגם במיומנות הרפואית עצמה.

סוגי הציפויים המרכזיים עשויים מחומר קומפוזיטי, המכיל חרסינה משולבת במספר חומרים נוספים המעניקים לה מראה וחוזק אופטימליים. כיום קיים גם ציפוי למינייט (EMAX), הנחשב למתקדם יותר וייתכן שמחירו הסופי יהיה מעט יקר יותר.

 

מעוניינים בחיוך יפהפה, בוהק ומושך?

אנו במרפאות דנטל מדיקל סנטר מזמינים אתכם להתייעצות ראשונית ומקצועית, בה נפרט בנוגע לכל אפשרויות הטיפולים, המחירים, וסוג המענה המדויק עבורכם באופן אישי. 

המחיר מבוסס על 3 פרמטרים מרכזיים: 

  • סוג חומר הציפוי שמכיל עובי, צורת גימור ותכונות שצריך להביא בחשבון
  • כמות השיניים אותן משייפים ומצפים
  • ביצוע טיפולים משלימים בהתאם למצב השיניים הכללי

תחום הציפויים לשיניים מציע מגוון חומרים ובאיכות גבוהה מאוד, כאשר הפופולריים שבהם אלו זירקוניה, חרסינה פלדפלסטית, ליתיום דיסילקט, פורצלן, EMAX ולמינייט. 

ההתקדמות הטכנולוגית מספקת עמידות גבוהה במיוחד, כך שאורח החיים של הציפוי עומד על 10-15 שנים. על מנת ליהנות ממנו לטווח ארוך ואולי גם מעבר לכך, יש לשמור על היגיינת פה מעולה ושוטפת.

תהליך הציפוי יימשך כחודש, כאשר בטיפול הראשון יודבק ציפוי זמני שממנו יוכל המטופל להעריך את הצבע, הצורה והגוון. אם המראה לטעמו מכל הבחינות, יבוצע טיפול שני בו נדביק אתהציפוי הקבוע. 

Picture of ד"ר דורון בר חן - מומחה לשיקום הפה

ד"ר דורון בר חן - מומחה לשיקום הפה

ד"ר בר-חן, מומחה לשיקום הפה מטעם משרד הבריאות הישראלי בעל למעלה מ-23 שנות ניסיון בתחום, במהלכן ניהל מרפאות לשיקום הפה בישראל, גרמניה וסין. בנוסף, ד”ר בר-חן הינו חבר פעיל באיגוד שיקום הפה, מומחה להשתלות מטעם איגוד ההשתלות הגרמני והאירופאי, חבר פעיל בארגון "האסתטיקה של הפנים" האמריקאי (AFEE) ומכהן כיועץ רפואי בכיר במספר מרכזים רפואיים בינלאומיים.

ד”ר בר-חן הינו ממקימי מרפאת המומחים DMC המבצעת טיפולים לשיקום הפה, טיפולים אסתטיים ברפואת השיניים, הפה והלסת ובמטרה להגיע לתוצאות אליהן המטופלים שואפים.

כמה עולה ציפוי חרסינה לשיניים דנטל מדיקל סנטר

יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

לקביעת תור לייעוץ