ד"ר דורון בר חן

ד"ר דורון בר חן – מומחה לשיקום הפה והשתלות שיניים.

ד"ר בר-חן, מומחה לשיקום הפה מטעם משרד הבריאות הישראלי בעל למעלה מ-23 שנות ניסיון בתחום, במהלכן ניהל מרפאות לשיקום הפה בישראל, גרמניה וסין. בנוסף, ד”ר בר-חן הינו חבר פעיל באיגוד שיקום הפה, חבר פעיל בארגון "האסתטיקה של הפנים" האמריקאי (AFEE) ומכהן כיועץ רפואי בכיר במספר מרכזים רפואיים בינלאומיים. 

ד”ר בר-חן הינו ממקימי דנטל מדיקל סנטר, מרפאות מומחים המעניקות טיפולים לשיקום הפה, טיפולים אסתטיים ברפואת השיניים, הפה והלסת וכל זאת במטרה להגיע לתוצאות המושלמות אליהן מטופלים שואפים במקצועיות וללא פשרות.

דוקטור דורון בר חן מייסד המרכז

הכירו את ד"ר דורון בר חן - לעומק.

ד"ר דורון בר חן ומרפאות דנטל מדיקל סנטר בתקשורת

המרכז למצוינות דנטלית

 Dental Medical Center מרפאות מומחים בהנהלתו המקצועית של ד"ר דורון בר חן הוקמו מתוך שאיפה וחזון לשפר את איכות טיפולי השיניים המבוצעים בישראל, הן מבחינה בריאותית-אסתטית והן מבחינת השירות, הליווי והזמינות למטופלים שחווים את טיפולי השיניים ובפרט את תהליכי שיקום בריאות הפה והשן כמאתגרים ובלתי נעימים. 

אנו רואים בארגון DMC כמרכז למצוינות דנטלית, שמתמחה במגוון רחב של טיפולים לרבות שירותי מעבדה פנימיים בתוך המרפאה (ללא צורך בהמתנה למעבדת חוץ) וזמינות לביצוע כל סוגי טיפולי השיניים – קלים ומורכבים כאחד. מקצועיותנו משלבת בין טכנולוגיה מתקדמת לטיפול אישי ומסור של כל אחד מ נבחרת הרופאים. ברגישות, באמפתיה ובתמיכה מלאה, אנו מלווים כל מטופל ומטופלת להשגת התוצאה הטובה ביותר ומזמינים אתכם ליהנות מבריאות טובה ומחיוך מושלם.

 

דר בר חן דנטל מדיקל סנטר
צוות דנטל מדיקל סנטר

בניית תוכנית טיפולים שמתאימה לכם בדיוק מושלם...

לפני כניסה לתהליך הטיפול – דוקטור בר חן, מומחה בכיר בשיקום הפה, יבחן את הממצאים ויתאים לכם את הטיפול המדוייק ביותר הנכון עבורכם.

לצידו, צוות המומחים הרפואיים שלנו אשר אינם מתפשרים על חוויית הטיפול המסורה והאיכותית וערוך למתן הטיפולים הטובים ביותר, ברמה הגבוהה ביותר ועד לשביעות רצונכם. בנוסף, לרשותכם יועצים ונציגים הזמינים לתיאום תורים, מתן מידע ומענה לשאלות, כך שתוכלו לפנות אלינו גם בין התורים הקיימים להתייעצות עם הרופא המטפל, קבלת הנחיות ומענה במקרים דחופים.

סרטונים מקצועיים מאת ד"ר דורון בר חן -מומחה לשיקום פה

מאמרים מקצועיים מאת ד"ר דורון בר חן -מומחה לשיקום פה

מאמרים מקיפים ומקצועיים מאת דוקטור בר חן והנהלת המרפאה בנושאי שיקום הפה, ציפויי שיניים, אסטתיקה דנטלית ועוד… התוכן המוגש יסייע לכם רבות להבין מושגים וללמוד על טיב ואופי הטיפול, כך שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה בצורה המושכלת והטובה ביותר. מוגש עם המון מחשבה ואהבה!

איך מטפלים בנסיגת חניכיים

איך מטפלים בנסיגת חניכיים

נסיגת חניכיים נחשבת לבעיה שכיחה, במסגרתה רקמת החניכיים נסוגה אל עבר שורש השן, מה שגורם לחשיפת שטח השן ולהצטברות חיידקית גדולה בתוכו. הנסיגה עלולה לגרום

קרא עוד »
דלקת חניכיים

דלקת חניכיים

דלקת חניכיים (פריודונטיטיס) מהווה מחלת חניכיים מתקדמת, הפוגעת ברקמת החניכיים באזורי התמיכה של הלסת בשיניים. מצב זה גורם להיווצרות כיסים עמוקים בחניכיים ולספיגת עצם, שתביא

קרא עוד »
חור בשן טוחנת

חור בשן טוחנת

חור בשן טוחנת נחשב למצב בריאותי שכיח מאוד, כמעט ללא תסמינים בשלבים הראשונים אך עם סכנה לכאבים עזים ואף לריקבון והתפוררות השן בהמשך. כיצד מזהים

קרא עוד »
רופא פה ולסת

רופא פה ולסת – מהם תפקידיו?

רופא הפה והלסת מתמחה במצבים מורכבים כמו גידולים, מומים ומחלות בחלל הפה, בעיות בלסת הנובעות מחולשה בשרירים המקומיים או פגיעה כתוצאה מטראומה, מצבים של אובדן

קרא עוד »

צרו עמנו קשר עוד היום ונלווה גם אתכם במקצועיות כל הדרך אל החיוך המושלם!

Dental Medical Center

מרכזי מומחים לרפואת שיניים

לוגו דנטל מדיקל סנטר
שיחת ייעוץ - ללא עלות
מלא/י את הפרטים בטופס, ונציגינו יחזרו אליך לשיחת ייעוץ בהקדם.
לקביעת תור לייעוץ