ציפויי שיניים – Veneers

כולנו חולמים על חיוך ששווה מיליון, אבל האם עליו לעלות מיליון? ובכן, בהחלט לא. הודות לטכניקת ציפוי שן המטופל, תוכלו להשיג חיוך איכותי ומרשים בתוך זמן קצר ובהליך רפואי פשוט ומתקדם. מרפאות דנטל מדיקל סנטר מזמינות אתכם לפגישת התייעצות והתרשמות שבה נבדוק את התאמתכם לתהליך הציפוי ונאפיין את כל הפעולות הדנטליות הנדרשות לקראתו.

מאמר זה נכתב על ידי ד"ר דורון בר חן, אחד ממקימי מרפאות דנטל מדיקל סנטר. במאמר תוכלו למצוא את כל המידע לו אתם זקוקים, על מנת לבצע את הבחירה הטובה ביותר בבחירת ציפוי שיניים שמתאים לכם.

ציפוי שיניים מהיר ואיכותי בקליניקה שלנו

בקליניקה שלנו, תוכלו למצוא מעבדת שיניים מתקדמת המאפשרת ייצור של ציפויי שיניים וכתרים באופן מיידי וברמה הגבוהה ביותר. הטכנאים המומחים שלנו יתאימו את הציפוי המדויק לשיניים שלך תוך שעות בודדות, בניגוד למעבדות חיצוניות להן לוקח מספר ימים לבצע את המלאכה. הציפוי נעשה מהחומרים האיכותיים ביותר כגון זירקוניה וחרסינה, ובטכנולוגיה המתקדמת ביותר. אם טרם החלטת על ציפוי שיניים, אנו מזמינים אותך לקבל מאיתנו ייעוץ ראשונית ללא עלות שבו נבדוק את התאמתך ונסביר את כל מה שנדרש עבורך בדרך לחיוך מושלם.

ציפויי שיניים כי בריאות השיניים לבדה כבר אינה מספיקה עד לפני מספר עשורים, התמקד ענף רפואת השיניים בטיפולים פרקטיים בעיקרם, שהתייחסו באופן משני לנראות החיצונית של השיניים. כיום הגישה שונה, כאשר במרכזה עומדת תוצאה אסתטית ומטופחת, המשקפת בריאות שיניים טובה ומראה צעיר וחינני הנשקף מכל חיוך. לא בכדי מוביל החזון הזה לכדי התעניינות מוגברת בתהליך ציפוי שן – ציפוי שמגביר את חוסן השן ומקנה לה מראה מושך ואיכותי יותר.

בריאות השיניים לבדה כבר אינה מספיקה

עד לפני מספר עשורים, התמקד ענף רפואת השיניים בטיפולים פרקטיים בעיקרם, שהתייחסו באופן משני לנראות החיצונית של השיניים. כיום הגישה שונה, כאשר במרכזה עומדת תוצאה אסתטית ומטופחת, המשקפת בריאות שיניים טובה ומראה צעיר וחינני הנשקף מכל חיוך.

לא בכדי מוביל החזון הזה לכדי התעניינות מוגברת בתהליך ציפוי שן – ציפוי שמגביר את חוסן השן ומקנה לה מראה מושך ואיכותי יותר.

ציפוי שן: על מה ולמה?

אחד הרכיבים המרכזיים במבנה השן הוא דנטין – חומר צהבהב שעטוף בשכבת אמייל, אותה השכבה שמעניקה לשיניים את צבען הלבן. לאורך השנים ובאופן טבעי, נשחקת אותה שכבת אמייל כך שהדנטין מתבלט ומעניק לשיניים מראה צהוב יותר.

דנטין מתבלט יותר גם בעקבות שתיית משקאות מוגזים ואלכוהוליים, תה וקפה, עישון טבק וצריכת מזונות חומצתיים, כך שקשה מאוד להימנע מהמראה הצהוב.

יחד עם זאת, אנשים בכל גיל מתעניינים בפתרונות שמעכבים את תהליך ההזדקנות והמראה המבוגר, כך שציפוי השיניים המקנה להן לובן טבעי ויפה הופך למבוקש מאוד.

ציפוי השיניים נחשב לפתרון יעיל מאוד בקרב מטופלים שסובלים מפגמים אסתטיים בשיניהם הקדמיות בעיקר, כמו רווחים בשיניים או שיניים עקומות, כתמים בשיניים, שן שבורה או סדוקה ועוד. ציפוי שן "פגומה" יסתיר באחת את כל הפגמים הקיימים בה, יביא לפתרון הבעיה האסתטית כמו מנח שן עקומה ויצור מעטפת הגנה חזקה ועמידה לשיניים לאורך זמן רב.

ציפויי שיניים - Veneers

ציפויים אסתטיים לחיוך מושלם

ציפוי שיניים הוא הליך שבו מדביקים על גבי השן קונכייה העשויה מחומרים עמידים כמו חרסינה או זירקוניה, המותאמת באופן אישי לצבע וצורת השן. הציפוי הופך לחלק בלתי נפרד מהשן הודות לדבק מיוחד בו נעשה שימוש לצורך ההדבקה. לאחר הדבקת הציפוי מבצעים השחזה קלה כדי לעצב אותו בצורה אסתטית וטבעית.

ציפוי שיניים יכול לשפר משמעותית את מראה החיוך של אנשים. סגולותיו הן רבות: הוא מאפשר ליישר שיניים עקומות, למלא רווחים בין שיניים או להשלים שיניים שבורות, וליצור סימטריה ופרופורציה מושלמות. תוך זמן קצר ניתן להפוך חיוך פשוט לחיוך הוליוודי מרשים, וגם לספק הגנה לשיניים לאורך שנים.

סוגים אפשריים לציפוי השן

בתחום ציפוי השן קיים מגוון רחב של סוגים ואפשרויות. נביא כאן את המרכזיים שבהם:

ציפוי שן בחרסינה

ציפויי החרסינה נחשבים לפופולריים מאוד, הודות למראה והתחושה הטבעיים שהם יוצרים. מחרסינה מייצרים את רוב הכתרים, כך שניתן להתאים בין שיניים הזקוקות לכתר ובין שיניים המצופות בחרסינה כדי ליצור תוצאה הומוגנית באיכות גבוהה. ציפוי שיניים בחרסינה דורש שיוף קל של חומר השן מהאזור הקדמי שלה והכנת הציפוי להדבקה במעבדה.

ציפוי שן למינייט –

ציפוי שן למינייט נפוץ במיוחד, הודות לחוזק והעמידות המוגברים שלו, המאפשרים הימנעות מנזקים בחלל הפה ובשיניים. למינייט הוא למעשה חרסינה דקיקה וחסונה (0.2 מ"מ לכל היותר) שעוברת תהליך של דחיסה ושריפה בתנור ייחודי ובעוצמה גבוהה.

הדבר מאפשר לחומר להפוך גמיש כך שהדבקתו על השן תביא לשינוי בצורתה, גודלה וצבעה. הלמינייט אידיאלי לסתימת סדקים וסגירת רווחים בשיניים, הוא עמיד מפני כתמים ולעולם לא מחליף את צבעו.

ציפויי קומפוזיט

ציפוי שן קומפוזיט – צפויי הקומפוזיט נחשבים לפופולריים מאוד הודות למחירם הנוח יותר. יחד עם זאת, גם כאן יתאפשר הציפוי רק בקרב מטופלים שנהנים מבריאות גבוהה בחלל הפה ושסובלים לכל היותר מבעיה אסתטית קלה בשיניים. זהו טיפול שיחזיק מעמד פחות זמן מהחרסינה ויש לחדש אותו כל 5-7 שנים. מכיוון שהחומר דק יותר מהשן הטבעית, צריך גם להימנע מהפעלת לחץ מוגבר על השיניים במהלך פעולת הלעיסה.

 

חרסינה וקומפוזיט: הכירו את שתי שיטות ציפוי השן המקובלות

ציפוי חרסינה לשיניים – שיטה זו מיושמת על ידי הדבקת "עלי חרסינה" שעוביים מגיע עד 0.3 מ"מ לכל היותר. כל עלה יודבק על שן שונה עד שייווצר חיפוי מלא ובמראה הרצוי. חברת למינרס וחברת אימקס הן המובילות העולמיות בטכניקת הציפויים הזו ומתמחות ביצירת חיפויים לכל קשת השיניים, בכפוף להשחזה קלה בלבד שנמנעת מאובדן מוגבר של חומר השן.

התוצאה המתקבלת היא בגוון פנינה עדין וטהור, שמחזיר אור בצורה נעימה ומאפיין חלק גדול מהחיוכים של הכוכבים והמפורסמים בעת הנוכחית. ציפויי החרסינה כאמור מתאימים להדבקה על כתרים וגם על גשרים.

ציפוי קומפוזיט (ציפוי מרוכב) – אתם מכירים אותו תחת השם העממי "סתימה לבנה". מדובר בחומר חזק ואיכותי לטיפול נקודתי בשיניים, באמצעותו ניתן להשלים שיניים, לסתום חורים וסדקים, לסגור מרווחים קיימים ועוד.

טיפול זה מתבצע ללא צורך בהשחזת השיניים, כך שלא אובד אפילו לא גרם של חומר שן טבעי. הקומפוזיט בגוון לבן "חלק" כך שהוא יוצר מראה צחור וחינני שלחלק מה

השוואה בין ציפוי שיניים חרסינה לבין ציפויי שיניים קומפוזיט

קיימים שני סוגים עיקריים של ציפויי שיניים – חרסינה וקומפוזיט. לכל סוג יש יתרונות וחסרונות משלו, שחשוב להכיר על מנת לבחור את הפתרון המתאים ביותר עבורך. הבנת המאפיינים של כל אחד מסוגי הציפוי עוזרת הן לרופאים והן למטופלים לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורם:

מאפיין

ציפוי חרסינה

ציפוי קומפוזיט

היקף הטיפול

מתאים לכל השיניים

רק ל-4 שיניים צמודות

טיפול נקודתי

לא, רק במקרים בהם מדובר בחרסינה מסוג זרקוניה.

כן

צורך בהשחזה

מינימלי, בחלק גדול מן המקרים אן צורך כלל

לא נדרש

מראה אסתטי

טבעי

מלאכותי

עלות

גבוהה יותר

נמוכה יותר

אורך חיים

10-20 שנה

4-8 שנים

ספיחת גורמי צבע

לא משנה צבע

משנה צבע עם הזמן

היכן מבצעים ציפויי שן?

את ציפוי השיניים לא ניתן לעבור בכל מרפאות השיניים, אלא רק במרפאות שמתמחות לנושא ומתמקדות ביותר מסוג אחד של ציפויי שיניים. בפגישה עם רופא השיניים, ניתן יהיה להבין מהו סוג הציפוי האידיאלי בעבורכם, מהו החומר שעמו המרפאה עובדת ולייצר תיאום ציפיות בנוגע לתוצאת הציפוי והתהליך הטיפולי שלו.

יש לציין שישנם מקרים שבהם יומלץ למטופלים לבצע תחילה פעולות דנטליות מקדימות לשיפור בריאות הפה, כמו הרמת רכס, יישור שיניים, השתלת שיניים ועוד.

 

למה ניתן לצפות בטיפול אצלנו?

ציפוי שן בחרסינה הפך לאחת הפעולות השגרתיות ביותר במרפאות מומחי השיניים, כאשר רבים מעוניינים בטיפול ממוקד ויעיל שיעניק להם חיוך צחור ואסתטי למשך שנים רבות. את הציפוי יישם רופא השיניים על ידי העתקה מדויקת של צורת השיניים והכנת ציפוי להדבקה במעבדה.

בסיום הטיפול, יקבלו המטופלים הנחיות לשמירה קפדנית על היגיינת הפה שתסייע להם לשמור על הציפוי ולמנוע בו פגיעה עם הזמן.

אם אתם מעוניינים בציפוי שן איכותי שיחזיק לאורך זמן ויעניק לכם את החיוך הבריא והיפה שחיפשתם, תוכלו לפנות למרפאות DMC למצוינות דנטלית ולהתרשם מהצוות הרפואי, אפשרויות הציפוי, הגוונים, רמת השקיפות, דרכי הטיפול והיחס האישי המסור שאנו מעניקים לכל מטופלנו.

בכל אחת ממרפאות DMC עומדת לרשותכם מעבדה פנימית ופרטית לשירות לקוחות המרפאה בלבד, בה נוכל להכין את הציפוי המותאם ולהדביק אותו מיד בסיום ההכנה – ללא צורך בטיפול נפרד וללא המתנה ועיכובים מצידכם. לתיאום התייעצות במרפאה בנוגע לציפוי השיניים צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה.

 

ציפויי שיניים – כל הסוגים יתרונות וחסרונות

החיוך מהווה חלק בלתי נפרד ממראה הפנים, מה שמניע רבים לחפש אחר דרכים אופטימליות לשפר ולייפות אותו. ציפויי שיניים נחשבים כיום לפתרון האפקטיבי ביותר לשיפור החיוך, המיושמים במגוון סוגים וטכניקות ובאמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

במרכז למצוינות דנטלית אנו מתמחים בביצוע מוצלח ואיכותי של ציפויי שיניים ומציעים תפריט טיפולים מגוון, הכולל סוגי ציפויים שונים, חומרים ותהליכי טיפול המותאמים באופן אישי לכל מטופלת ומטופל ולמטרותיהם האישיות.

המרפאות שלנו מציעות סביבת טיפולים איכותית וברמה גבוהה, בה קיימים ידע מקצועי בלתי מתפשר ואמצעים דיגיטליים וטכנולוגיים מהטובים ביותר בעולם הדנטלי, לרבות מעבדה פנימית המשרתת את מטופלינו בלבד, ללא צורך בהמתנה או בפיצול הטיפולים.

רגע לפני שנזמין אתכם לפגישה עם היועצים והרופאים המקצועיים, נפרט בפניכם את כל מהות שיטת הציפויים על יתרונותיה וחסרונותיה ונציג את הסוגים הקיימים בהתאם למאפיינים האישיים של כל אחד מהם, לרבות מכלול הנתונים שצריך להביא בחשבון מבעוד מועד.

 

מהם ציפויי שיניים וכיצד הם מיושמים?

בתרבות העולמית הכללית, אחד הסממנים למראה פנים "עייף" ובלתי מחמיא הוא שיניים צהבהבות, מוכתמות, חסרות פרופורציה או סדוקות. במצב כזה, כל חיוך הופך למבוכה ועשוי במקרים מסוימים גם לחבל ברושם הראשוני שנרצה לשדר, מה שמשפיע גם על הביטחון העצמי ומוביל (על פי מחקרים) לתחושת מסוגלות נמוכה יותר.

ציפוי שיניים מסוגל לחולל שיפור מקצה לקצה במראה החיוך של כל אדם, במהירות ואף בקלות. מדובר בטכניקה שמסתמכת על טכנולוגיית CAD/CAM, המאפשרת לייצר ולעצב את סוג הציפוי המדויק לכל אדם ולכל שן בצורה ממוחשבת, ממנה עובר המפרט האישי לגבי המטופל אל מכונת כרסום מיוחדת המייצרת בתוך מספר דקות בלבד את הציפויים.

התוצאה המתקבלת היא של מעין עלים דקיקים בגוון ובחומר משתנה (על פי התאמה שנערכה מראש על ידי המטופל ורופא השיניים), שיודבקו בפועל על השיניים הרצויות ויעניקו תוך טיפול אחד או שניים חיוך אידיאלי, בוהק ונחשק.

 

יתרונות וחסרונות כלליים של ציפויי שיניים

ציפויי השיניים נחשבים לבעלי יתרונות מובהקים מבחינה אסתטית, תוך שהם משפרים את תצורתה של השן ברמת העובי, הניקיון, העקמומיות, הלובן ואפילו אורך השן. יחד עם זאת, הציפוי מביא עמו גם שורה של יתרונות בריאותיים, ביניהם טיפול בעקמומיות, רווח, שברים או סדקים כך שחל שיפור בתפקוד השיניים המביא ללעיסה ולדיבור תקינים.

בנוסף, מדובר בתהליך שמרני למדי ביחס לכתרים הדנטליים, איננו פולשני, ממושך או מורכב מאוד. ציפויי השיניים מספקים הגנה אפקטיבית לטווח ארוך מפני כתמים, סדקים ושברים וכך שומרים על השן הטבעית לאורך זמן.

לציפויי השיניים יש מספר חסרונות, או לכל הפחות אלמנטים שצריך להביא בחשבון:

  • האפקט האסתטי-בריאותי של הציפוי לא מתאים לכל המטופלים. למעשה, רק בעלי שיניים מושלמות ובמצב בריאותי תקין לחלוטין, או לחילופין בעלי מצב בריאותי תקין עם פגמים זעירים בלבד, יוכלו לעבור ציפוי שיניים. כמו כן, טיפול זה איננו מתאים לשיניים שבוצע להן טיפול שורש.
  • אורך החיים הכללי של ציפויי שיניים הוא בין 10-20 שנים. אם היגיינת הפה לקויה ובלתי מספקת, תקופה זו תתקצר משמעותית ויהיה צורך בטיפול חדש לעתים גם תוך כמה שנים בלבד. כמו כן, הציפוי חזק מאוד, אך לא מוגן ב-100% מחבלה מאוד חזקה בפה ובשיניים.
  • כל סוג ציפויי שיניים מכיל את יתרונותיו וחסרונותיו האישיים, אותם חשוב להכיר לפני שבוחרים בסוג המתאים ביותר ושעליהם נפרט ממש מיד.
  • ציפויי שיניים נחשבים לטיפול יחסית יקר, שעלותו באלפי שקלים. ביחס לטיפולים אסתטיים אחרים לא מדובר בהוצאה חריגה, אך בהחלט צריך להכניס אותה לסל השיקולים הפרטי, בעיקר כאשר מדובר בטיפול המתבצע לאחר תהליך מורכב של שיקום הפה.

כל סוגי ציפויי שיניים – ועל היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם – צלילה לשורש העניין

ציפוי חרסינה לשיניים

השימוש בחרסינה לשיניים נחשב לפופולרי במיוחד, הודות לשקיפות הטובה של החומר שמתקבלת בסדרת גוונים לבחירה ומאפשרת התאמה המיטבית ליצירת מראה טבעי ביותר. החרסינה מופקת בתהליך טכנו-דיגיטלי מתקדם, בו העלים הדקיקים להדבקה מתקבלים בעובי של 0.2-0.5 מ"מ לכל היותר.

ציפויים אלה מחזיקים מעמד בין 10-15 שנים וללא צורך בתחזוקה מיוחדת מלבד שמירה על היגיינת פה נאותה ושגרתית. בנוסף, היתרון הבולט בהם הוא ההימנעות משיוף והשחזת השן לפני הדבקת הציפוי – פעולה המבוצעת במטרה למקסם את תהליך ההדבקה וגם כדי לפטור חלק מהגוון הבלתי רצוי של השן. יחד עם זאת, בהחלטה רפואית ייתכן שיהיה בכך צורך במידה מועטה בלבד.

אז מהם חסרונות ציפויי החרסינה? בראש ובראשונה, חוסר התאמתם לטיפול נקודתי. ציפוי זה מיושם על גבי ארבע שיניים לכל הפחות, כך שהוא לא יתאים רק לשן מעט עקומה, מוכתמת או סדוקה שמחבלת במראה המושלם.

 

ציפוי קומפוזיט לשיניים

הקומפוזיט הוא חומר מרוכב, שעשוי משרף בגוון המדויק של השן ושמיושם בתהליך זעיר-פולשני. ציפוי זה מתקבל באחת משתי דרכים: ציפוי ישיר, אותו מניחים על השיניים ישירות וציפוי עקיף, המיוצר תחילה במעבדה ולאחר מכן מיושם על שיני המטופל.

הקומפוזיט נחשב לחזק במיוחד, בעל מראה טבעי מאוד ויישומו במרפאה קצר במיוחד (בעיקר בשיטת הציפוי הישיר). בנוסף, הוא מטפל בבעיות אסתטיות מגוונות ובעיקר בכתמים ועקמומיות. עלותו נמוכה יותר מציפוי החרסינה.

יחד עם זאת, מנעד הפגמים לטיפול בקומפוזיט יהיה בחומרה מינורית בלבד והוא נחשב לפחות עמיד מהחרסינה, כך שהחלפתו תידרש מוקדם יותר.

 

ציפוי חרסינה EMAX

אימקס הוא ציפוי מזן חדש, המופק מליתיום קרמי ושדקיקותו ומשקלו נמוכים בהרבה מיתר הציפויים (לרבות ציפוי החרסינה המסורתי). הדבר מאפשר לו להימנע מעיבוי לא רצוי של השן, תוך שהיא מתחדשת בהגנה עוצמתית שתחזיק מעמד לעתים גם 20 שנים ומעלה (בתחזוקה המתאימה).

האימקס בעל שקיפות גבוהה ואיננו אטום בדומה לחרסינה הרגילה, כך שהוא עשוי שלא להוות פתרון יעיל לכהויות וכתמים משמעותיים. ועם זאת, רמת השקיפות הזו נחשבת להתאמה הקרובה ביותר בנמצא לשיניים הטבעיות.

חסרונות האימקס באים לידי ביטוי בעיקר במחיר היקר יותר ביחס לציפויי חרסינה למינייט וכן בפעולות ההשחזה הנדרשות לצורך הדבקה.

 

ציפויי שיניים מזירקוניה

זירקוניה היא סוג מסוים של חרסינה, הנחשבת לאחד מחומרי הגלם החזקים ביותר בטבע, כך שהיא מספקת את ההגנה והעמידות החזקים ביותר לשיניים אנושיות. הפתרון הקוסמטי שמציעה הזירקוניה מתכתב בעולם הדנטלי-מקצועי עם יופי, נוחות והגנה מקסימליים, תוך שגמישותו המוצלחת מאפשרת הסתגלות יעילה יותר לבלאי ולשחיקת השיניים לאורך השנים (בעקבות דיבור ולעיסה).

נתונים אלה הופכים את הזירקוניה לפתרון טוב גם בקרב אנשים חורקים וכוססים שיניים ביחס ליתר הציפויים וכן למי שחוששים מאי נוחות שתיגרם לאורך הזמן כתוצאה מחיכוך טבעי בין הציפוי לרקמות. כיום מתאפשר לבצע ציפויי שיניים גם בזירקוניה מונוליטית, הנחשבת לבעלת תוצאות אסתטיות מרשימות מאוד, תוך צמצמום משמעותי מאוד של סיכון שבירת הציפוי בעת חבלה.

נתון נוסף שמהווה יתרון, הוא היכולת לבצע את ציפויי הזירקוניה גם כלפי שן אחת בלבד. להבדיל מסוגי ציפויים אחרים הדורשים לכל הפחות ליישם את הציפוי על 4 שיניים סמוכות, בטיפול זה ניתן לשפר מראה של שן אחת בלבד הסובלת מפגם קטן, או כמה שיניים שנמצאות ביחס אחת לשנייה באופן מבוזר.

חסרונות הזירקוניה הם בראש ובראשונה מחירה היקר ביחס לכל יתר הציפויים המוצעים בשוק. בנוסף, היא מתקבלת בפחות גוונים לבחירה ובגוון בעל שקיפות גבוהה מאוד, מה שנחשב בקרב חלק מהאנשים למלאכותי ו"עשוי" מידי (אם כי זהו עניין של טעם אישי בלבד).

סוג ציפוי

מחיר ממוצע

אורך חיים

יתרון

חיסרון

חרסינה משולבת

2,900 ₪ – 3,500 ₪

10-15 שנים

אסתטיקה ועמידות מעולים

לא ניתן ליישום נקודתי, יש צורך בפירוק מלא של כל הציפוי גם אם יש צורך בהחלפה של שן אחת בלבד.  

חרסינה לומינירס

2,000 ₪ – 4,000 ₪

20 שנים

אין צורך בהשחזה טרם הדבקת ציפוי

עלול לחשוף את גוון השן

קומפוזיט

1,800 ₪ – 2,200 ₪

4-8 שנים

טיפול מהיר, יישום נקודתי

עלול לספוג כתמים, דורש תחזוקה.

לצאת מהקליניקה עם חיוך ששווה מיליון

תחום ציפויי השיניים מציע מגוון רחב של אפשרויות אסתטיות, במסגרתן ניתן יהיה לשפר את החיוך ומראה הפה, להגן על השיניים מפני שחיקה וחבלות ולהביא לתפקוד תקין יותר של מערך השיניים לטווח ארוך.

במאמר זה הצגנו את היתרונות והחסרונות הכלליים והספציפיים של כל אחד מסוגי הציפויים וכעת הזמן לציין שמומלץ לבחור בציפוי האידיאלי בהתאם לבדיקה והערכה קלינית מצד רופא השיניים ובהתאם לשיקולים דנטליים מתאימים לבריאותכם.

אנו במרפאות דנטל מדיקל סנטר מזמינים אתכם להתרשמות ולהתייעצות ראשונית עם צוות הרופאים המקצועיים שלנו בנושא. המרפאות שלנו ערוכות לביצוע הטיפולים המתקדמים ביותר בעולם הדנטלי, תוך שימוש במכשור הטכנולוגי הטוב ביותר ובמעבדה פנימית המשרתת את לקוחותינו בלבד. צרו עמנו קשר ונשמח לפגוש אתכם.

 

Picture of ד"ר דורון בר חן

ד"ר דורון בר חן

ד"ר בר-חן, מומחה לשיקום הפה מטעם משרד הבריאות הישראלי בעל למעלה מ-23 שנות ניסיון בתחום, במהלכן ניהל מרפאות לשיקום הפה בישראל, גרמניה וסין. בנוסף, ד”ר בר-חן הינו חבר פעיל באיגוד שיקום הפה, מומחה להשתלות מטעם איגוד ההשתלות הגרמני והאירופאי, חבר פעיל בארגון "האסתטיקה של הפנים" האמריקאי (AFEE) ומכהן כיועץ רפואי בכיר במספר מרכזים רפואיים בינלאומיים.

ד”ר בר-חן הינו ממקימי מרפאת המומחים DMC המבצעת טיפולים לשיקום הפה, טיפולים אסתטיים ברפואת השיניים, הפה והלסת ובמטרה להגיע לתוצאות אליהן המטופלים שואפים.

ד"ר דורון בר חן
צריכים ייעוץ מקצועי?
5/5
מלאו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם

מאמרים מקצועיים מהבלוג שלנו:

חזרה לחלק מסויים במאמר

Dental Medical Center

מרכזי מומחים לרפואת שיניים

לקביעת תור לייעוץ
לוגו דנטל מדיקל סנטר
שיחת ייעוץ - ללא עלות
מלא/י את הפרטים בטופס, ונציגינו יחזרו אליך לשיחת ייעוץ בהקדם.